Hoe was jouw LadiesNight?

Plaats een reactie:

Reactie plaatsen
Reacties
6022

Reacties

Sandra

15 maart 2026 om 10:52

Leuke avond gehad..
Lotte deed het hartstikke leuk

Chantal

15 maart 2026 om 10:27

Wat hebben wij een leuke avond gehad met Nathalie !!
Een leuke,spontane gastvrouw die wel in is voor een lolletje !!.
Mn vriendinnen alvast nieuwe party bij haar gepland!..
Dus wil je een leuke Ladiesnight dan is Nathalie de aangewezen persoon !!..
Bedankt voor deze gezellige avond ..

Petra Wagenaar

15 maart 2026 om 10:19

Het was erg leuk en gezellig de consulente lengte alles hele fijn uit en nam ook de tijd voor ons echt heel leuk en gezellig!!

Kaylee

15 maart 2026 om 07:01

Wat hebben we een gezellige avond gehad! Natasja uit IJmuiden kwam binnen en de toon was gezet: dit wordt een leuke avond!
Het contact vooraf verliep erg soepel, de beschikbaarheid van Natas was ruim en een datum was zo geprikt.
Natas begon de avond met een leuk uitdagend kaartenspel, wat maakte dat de toon meteen was gezet. Ze legde tijdens de uitleg over de speeltjes ook leerzame weetjes uit en gaf ons alle ruimte om tussendoor te kletsen over de speeltjes, vragen te stellen en ervaringen te delen.
Dus; zeer geslaagde avond! Dank Natas!

Alicia

15 maart 2026 om 06:44

Afgelopen weekend een ladiesnight party gehad met consulente anna.
Super uitleg en een gezellige avond, voor herhaling vatbaar ❤️

Franka

15 maart 2026 om 00:16

Vanavond hadden we een goed georganiseerde avond. Verzorgt door Natasja uit IJmuiden. Enthousiast en goed verteld en uitgelegd. Aanrader!

Miranda Meeuwsen

14 maart 2026 om 20:01

Gisteren een hartstikke leuke avond gehad, verzorgd door Marleen. Duidelijke uitleg en met humor, heerlijk. Ik kijk uit naar mijn ladiesnight. Het was in ieder geval een avondje voor in de boeken

Wendy stemfoort

14 maart 2026 om 19:59

Marleen, je was geweldig.
Goede uitleg, open en eerlijk en een geweldige dosis humor heeft onze avond top gemaakt.
Tot snel topper

Loïs

14 maart 2026 om 14:28

De Ladies Night die Emily voor ons had verzorgd in Westervoort was echt perfect! Ze legde alles goed uit en het was erg gezellig!!! Ik ben erg tevreden!!!

Dominique

14 maart 2026 om 13:01

emely heeft de ladys nigt georganiseerd bij vrienden van ons in arnhem het was heel erg gezellig we hebben veel lol gehad en gelachen het was voor herhaling vatbaar bedankt emely voor de gezellige avond

Juul Meijer

14 maart 2026 om 01:15

Geweldige avond gehad op 13 maart met 30 vrouwen. Een behoorlijk grote groep chaotische meiden, maar Yazz kreeg het voor elkaar om iedereen aandachtig te laten luisteren. Het voelde als een echte save-space!! Onwijs genoten samen met mijn vriendinnen!! Zeker voor herhaling vatbaar!

Groet Juul!!

Neele

14 maart 2026 om 00:52

Party met Yazz op 13 maart: het was heel erg leuk! Echt leuker dan ik had gedacht. Lekker open alles en Yazz deed het erg leuk!

Karlijn

14 maart 2026 om 00:49

Party met Yazz op 13 maart: leuke avond. Yazz deed het heel leuk! Het was helemaal niet ongemakkelijk maar gewoon chill. Alles kom gevraagd worden!

Romy

14 maart 2026 om 00:47

Party met Yazz op 13 maart: hele leuke en gezellige avond met veel uitleg. Er is veel verteld en er was fijne interactie. Zeker een aanrader!

Ricky

14 maart 2026 om 00:38

Party met Yazz op 13 maart: super leuk! Hele fijne sfeer en je kom echt alles vragen. Yazz had een open en veilige houding. Ze was lekker spontaan wat erg fijn was 🙂

Maria

14 maart 2026 om 00:35

Party bij Yazz op 13 maart: oprecht een hele leuke avond. Ze was erg geduldig, enthousiast en open! Ze vertelde goed en ik heb het echt naar mijn zin gehad

Lucille

14 maart 2026 om 00:31

Party Yazz 13 maart in Nijmegen: echt een hele leuke avond. De opbouw was top! Het duurde allemaal precies lang genoeg. Erg genoten!

elsa

14 maart 2026 om 00:27

Party bij Yazz op 13 maart: ik vond het erg leuk, informatief en gezellig. Erg fijn hoe Yazz alles rustig uitlegt. Het was geen moment saai. Er was ook veel ruimte om vragen te stellen!

Anoniem

14 maart 2026 om 00:24

Party bij Yazz op 13 maart: hele interessante avond. Heel veel gezien! Yazz had veel kennis en kon goed vertellen. Het was een leuke interactieve avond waar ik heel positief op terug kijk!

Valérie

14 maart 2026 om 00:18

Party bij Yazz op 13 maart: hele leuke avond. Echt een aanrader om een party bij Yazz te doen! Ze presenteerde het goed en het was erg gezellig

Anna

14 maart 2026 om 00:14

Party bij Yazz op 13 maart: ik heb een super leuke avond gehad. De sfeer was heel open en Yazz nam ons helemaal mee in haar verhaal!

Lisa

14 maart 2026 om 00:12

Party met Yazz op 13 maart: hele leuke avond samen met de meiden! Zeker voor herhaling vatbaar. Hele leuke en gezellige sfeer!

Elianne

14 maart 2026 om 00:09

Party 13 maart bij Yazz: ik vond het heel leuk! De opbouw van de presentatie was goed. De interactie was ook erg fijn, er werd aangepast naar onze behoefte. Lekker grapjes maken met elkaar. Het was goed afgestemd op onze groep!

Noor

14 maart 2026 om 00:07

Party 13 maart bij Yazz: mega leuke workshop, er werd echt de tijd genomen voor elke toy. Hele fijne avond en een hele leuke sfeer! De vibe was heel relaxed

Lies

14 maart 2026 om 00:05

Party 12 maart met Yazz: sowieso gezellig, erg respectvol. We konden op ons eigen tempo vragen stellen. De opbouw was ook erg fijn om kennis te maken met de toys!

Anita

14 maart 2026 om 00:01

Wat een verrassend leuke avond heb ik gehad. Ik had dit nog nooit meegemaakt. Dank je wel Anna voor je goede en rustige uitleg. Ik kom de volgende keer zeker weer voor nog meer leuke speeltjes. Dit is echt voor iedereen aan te raden👌🏼

Janna

13 maart 2026 om 23:59

Party bij Yazz in Nijmegen: Het was een hele leuke avond! Ik vond het echt heel gezellig, ik heb echt genoten! Makkelijk om op te letten en super informatief 🙂

Janna

13 maart 2026 om 23:58

Het was een hele leuke avond! Ik vond het echt heel gezellig, ik heb echt genoten! Makkelijk om op te letten en super informatief 🙂

Hannah

13 maart 2026 om 23:55

Party 13 maart van Yazz: super leuke avond! Ik had het nog nooit gedaan maar ik heb zo hard gelachen en het was echt gezellig!

Fenne

13 maart 2026 om 23:49

Party in Nijmegen op 13 maart met Yazz. Het was heel erg leuk! Het was informatief en heel gezellig. Ik heb gelachen en voelde me vrij. Gewoon lekker open en op mijn gemak!

Annabel

13 maart 2026 om 23:44

Party in Nijmegen op 13 maart: Yazz deed het leuk, ze vertelde veel en het was erg informatief! Hele leuk sfeer en een gezellige avond. Yazz heeft een open houding, daardoor durfde ik alles te vragen!

Joke

13 maart 2026 om 23:40

Vanavond een homeparty gehad. Onze consulente Sanne is een hele leuke gezellige meid, hierdoor hadden wij ook een hele leuke en een gezellige avondje!

Patricia Verheesen

13 maart 2026 om 23:34

Het was een super toffe gezellige avond. Nathalie deed het geweldig, super enthousiast veel gelachen. Het was een top avond

Angelica

13 maart 2026 om 23:32

Ik heb ontzettend genoten van de geweldige
Ladies Night, super uitleg en ben zelfs een stuk wijzer geworden! Echt een top avond gehad.

Thanks Natalie x

Sandra van Ijzendoorn

13 maart 2026 om 23:28

Het was een super gezellige avond . Vol lol en verrassende nieuwtjes over de producten en over iedereen die aanwezig was.
Bedankt Nathalie see you next time
Groetjes

Sofie

13 maart 2026 om 23:13

Een leuke ladies night met Maxime uit Ittervoort als consulent voor de verjaardag van een vriendin! Was super gezellig en super leerzaam <3

Nikki Sonnemans

13 maart 2026 om 23:13

Vanavond een kei leuke avond gehad met Maxime als consulente uit Ittervoort! Ontzettend veel gelachen met zijn allen. Dankjewel lieve Maxime🩷

Indy

13 maart 2026 om 23:12

Maxime uit ittervoort was heel goed, ik heb een hele leuke avond gehad en mij zeer vermaakt. Zou dit zeker nog eens doen

Natasja

13 maart 2026 om 21:26

We hebben een super gezellige avond gehad met Shaniz gehad!
Duidelijk uitgelegd en ze was stond open voor al onze vragen;)
Bedankt Shaniz!

Lyla

13 maart 2026 om 19:22

Consulent Claudia uit Vlissingen bood duidelijke informatie en een professionele aanpak. De communicatie vooraf was helder en tijdig. De sfeer was respectvol, privacy en veiligheid werden goed gewaarborgd. Al met al (elke keer weer) een positieve ervaring.
Toppertje Claudia tot de volgende party!

Lisa Ooms

13 maart 2026 om 17:51

Onze Ladiesnight met An was echt een topfeest! Gezellig en leerrijk tegelijk! Heel fijn!

Shannon

13 maart 2026 om 16:47

Super gezellige avond gehad door consulente Claudia uit Vlissingen. Leuke en interessante gesprekken kunnen voeren, enorm kunnen lachen en allemaal ons nachtkastje weer kunnen aanvullen met mooi nieuwe producten. Dankjewel voor de goed verzorgde avond! Deze gaan we niet snel vergeten 😉

Yolande eori

13 maart 2026 om 16:22

Top gedaan. Reeds meerdere van haar gehad en altijd spannend en tof gebracht👏 An bravo

Yolande eori

13 maart 2026 om 16:22

Top gedaan. Reeds meerdere van haar gehad en altijd spannend en tof gebracht👏 Top An

Yolande eori

13 maart 2026 om 16:21

Top gedaan. Reeds meerdere van haar gehad en altijd spannend en tof gebracht👏

Nele Geeraerts

13 maart 2026 om 15:52

De ladiesnight bij An Bogaerts was geweldig! Wel wat bij geleerd die avond 😅 en ook veel gelachen 😁het spelletje let’s talk about sex was zeker super tof om te doen. Een avond om nooit te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar 🥳❤️

Nicole van de water

13 maart 2026 om 15:18

An bogaerts heeft mijn demo ladies night komen doen ze deed dit met heel goede uitleg met heel veel gelach van alle mensen en plezier ze deed dit top this girl is nen aanrader ze is top ze stelde ook de dames die er waren heel fel op hun gemak spelletjes voorzien die leuk waren vragen die leuk waren ze kent haar job

Goossens michelle

13 maart 2026 om 15:11

An bogaerts is een super conculente altijd eerlijk en altijd heel veel plezier verzekerd.

Xantha

13 maart 2026 om 15:09

Super gezellige, leuke avond gehad waar vele grappige momentjes waren met dank aan An

An

13 maart 2026 om 14:45

Lachen en gieren, met correcte en goede uitleg. Geen vraag was te gek!